Alla inlägg under maj 2014

Av Duck - 30 maj 2014 17:19

Hje. Jag har goda nyheter! Jag har köpt en ny plast-anka. Jag är också en anka men jag är större och riktig. Ska sätta en bild på den säkert senare. Men jag var i badet med den men den fick vatten i sig. Så jag blev rädd om den skulle m*gla. OJ OJ ja m*gla är inget fint ord :(. Aja men den är en space anka med ett såndärt boll på huvude som man har i rymden. Eller hur man ska föklara men ialfall så ses vi för ska mysa nu för det är FREDAG. så hje då

Av Duck - 27 maj 2014 22:27

Hje idag var jag faktiskt och simmat ;) i en simmhall då ;( för vi skulle gå och simma i en strand men
Vi fick inte. Och jag som köpte NYA strandleksaker för oss ;( mamma

-ank blev lite sur för jag använde alla pengar. så glömm inte. Slösa inte pengar!! Ja och tack mamma för att hittat min namination (stav?)

Av Duck - 26 maj 2014 16:28

Hje, förlåt om jag inte har varit inne. Det är för jag och min Ank-mor har varit sjuka så vi har fåt lite friska upp oss lite. så jag hoppas att ni inte blir sura.      jag ska någ lägga upp en bild på mig  men, jag har spelat en hel del Duck-craft. Som underligt ni kallar Minecraft, tokigt :P.   

:)

Av Duck - 22 maj 2014 18:42

Jaa så varmt och skönt det är :-) jag tänker gå ut för att sola och få solbrun ank-hud<3 HJE då. Där på bilden är jag och mina kompisar men en av dom får inte visa ansiktet så gav jag en mössa? eller ska man kalla mask :P

Av Duck - 19 maj 2014 13:23

Hje jag har inte skrivit på 2-3 dagar för jag har varit sjuk så jag ska krya på mig. HJE då

Av Duck - 16 maj 2014 19:34

HJE jag är lite trött så jag orkar inte blogga så mkt men vi ses säkert i mon<3

Av Duck - 15 maj 2014 21:56

:( no bra dag idag först gick mina fin ank-hörlurar sönder :( och sen till det värsta av allt:( Ånej nu börjar mina ank-tårar komma ut, min ank-Bästaväns kattunge har dött :(( nu börjar jag gråta. HJE DÅ GODNATT BORDE VARA OCH SOVA MEN JAG KAN INTE SLUTA SMÖ GRÅTA.

HJE

Av Duck - 15 maj 2014 07:25

Alltså jag fattar inget vad detta betyder: Hej? Kanske nån råka trycka fel och det skulle stå HJE :D AA nu fattar jag, jag brukar nog också trycka fel ibland Så HJE DÅ

Presentation


Hje Duck här: glöm inte att alla ankor är lika mycket värda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards